بیماری های کلیه با کراتینین سطح 6.8 چه درمان مورد نیاز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سطح 6.8 چه درمان مورد نیاز است

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.8 چه درمان مورد نیاز است؟ بیماری های کلیوی قاتل خاموش است، درمان مناسب مورد نیاز است. اگر چه دیالیز می تواند این بیماری را از ریشه آن در درمان نیست، اما می تواند نشانه از بین بردن و حذف سم در زمان کوتاه است. بنابراین برای بیمار با علایم جدی، آنها می توانند آن را قبل از دریافت درمان های جایگزین.
چرا سطح کراتینین بالا می رود؟
علت اصلی بیماری کلیوی عدم خون و اکسیژن در سلول های کلیوی است. فقط به خاطر اینکه از برخی از عوامل آسیب دیده سلول endotheial عروق خونی خود را، که به کلیه ها خون و اکسیژن 'حمل و نقل بلوک، پس در بیماری های کلیوی را تشکیل روز به روز و فشار خون بالاتر خواهد بود. با توجه به آسیب کلیوی تابع، کراتینین، اوره، اوره الکتروشوک در روز بدن خود را به روز تجمع می یابد، به طوری که سطح آنها را بالا می رود، سپس به آسیب دیده عملکرد کلیه دوباره، این راه کلی از اشکال بیماری های کلیوی است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟
برای درمان بیماری های کلیوی، ما نیاز به گسترش عروق خونی به افزایش حجم جریان خون، در عین حال، ما نیاز به حذف سم از بدن خود را برای بهبود و circualtion خون خود را برای deficency سلول های کلیه را تشکیل می دهند، تنها در این راه، سلول های سالم می تواند محافظت شده و سلول های آسیب دیده را می توان تعمیر. شاخص می تواند بهبود به حد طبیعی.
شما می دانید دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه می تواند سلول های کلیه تعمیر نیست و نه حفاظت از آنها، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید برخی از درمان های جایگزین دیگر پیدا کنید.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: